Skip to main content

ΕΡΕΥΝΑ

Breadcrumb

Ευρετήριο ερευνών

Industry Type: Ad Spend | Source:
05.05.2020

Στην περίοδο του νέου κορονοϊού είναι προφανές ότι οι leaders της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας θα επιχειρήσουν - και ήδη το επιχειρούν ακαριαία - να προσελκύσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα κοινά από τη διεθνή κοινότητα, σε ψηφιακές πλατφόρμες. Παράλληλα η διαφάνεια έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ ενώ μαζί με την εμπιστοσύνη και τη συνέπεια αποτελούν το νέο "νόμισμα",  με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να οδηγούν σε μια νέα εποχή απόλυτα αμφίδρομης επικοινωνίας.