Skip to main content

Breadcrumb

Rich media

Media & Ιn-Banner Video Standards

Τα rich media και το video εκμεταλλεύονται τη δύναμη της ευρυζωνικότητας και επιτρέπουν πολλές δημιουργικές δυνατότητες (interactivity, οπτικοακουστικό υλικό) που εμπλουτίζουν την εμπειρία του καταναλωτή.

Οι μορφές αυτές έχουν ονομαστεί interruptive formats, καθώς τραβούν την προσοχή του χρήστη από το περιεχόμενο της σελίδας. 

Η βασική αρχή πίσω από τα παρακάτω πρότυπα είναι ο σεβασμός προς τον καταναλωτή. Τα rich media θα πρέπει να ενθαρρύνουν την ενασχόληση.

 

Το μήνυμα και το δημιουργικό

Σε όλες τις μορφές δημιουργικού, προτείνεται το μέγεθος του αρχικού αρχείου να μην ξεπερνά τα 30Κ, ενώ αν περιέχει video, αυτό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 15 δευτερόλεπτα.

Προτείνεται η διακριτική χρήση του label ‘Διαφήμιση’ ή ‘Advertisment’

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στο μήνυμα εικόνα ή λέξη που παραπέμπει σε οικείες λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος ή δημοφιλών προγραμμάτων, με σκοπό την παραπλάνηση του χρήστη.

Μηνύματα που αφορούν σε κάποιο βραβείο θα πρέπει να συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανόνες διαφήμισης.

Η χρήση εναλλασσόμενων χρωμάτων υψηλής αντίθεσης δεν προκαλεί εντυπωσιασμό αλλά ενόχληση.