Δελτία τύπου
11.04.2020
Ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing, λανσάρει καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού.
03.09.2019
Ρεκόρ 7ετίας στη μεταβολή της ευρωπαϊκής online δαπάνης
14.03.2019
Στο -3% η μεταβολή της display δαπάνης