Skip to main content

Breadcrumb

Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 10/11/2025

10.11.2025

Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 10/11/2025

Από τη Στέλλα Θεολόγου, Digital Marketing Specialist,
Φυσικό Αέριο- Ελληνική Εταιρία Ενέργειας

Από το «data-driven» στο «insight-driven»

 

Πώς θα επηρεάσει το Gen AI την προγραμματική διαφήμιση & τις στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται σε δεδομένα;

Το Generative AI αλλάζει ήδη ριζικά τον τρόπο που σκεφτόμαστε την επικοινωνία. Δεν πρόκειται απλώς για ένα πιο «έξυπνο» εργαλείο, αλλά για μια τεχνολογία που φέρνει νέα ισορροπία ανάμεσα στην ταχύτητα και τη δημιουργικότητα. Θα κάνει την προγραμματική διαφήμιση πιο προσωποποιημένη και δυναμική, αλλά ταυτόχρονα πιο υπεύθυνη.
Το μάρκετινγκ περνά από το «data-driven» στο «insight 
driven», όπου το ζητούμενο είναι να ερμηνεύεις συμπεριφορές,
όχι απλώς να τις μετράς. Ο ρόλος μας θα στραφεί περισσότερο στη στρατηγική σκέψη και στη δημιουργική καθοδήγηση
των AI εργαλείων, 
πάντα με σεβασμό στα δεδομένα και τον άνθρωπο.

 

Ποιες στρατηγικές χρειάζονται τα brands για να παραμείνουν ανταγωνιστικά στις πλατφόρμες social media;

Οι πλατφόρμες αλλάζουν πιο γρήγορα απ’ ό,τι προλαβαίνουμε να προσαρμοστούμε, αλλά οι άνθρωποι παραμένουν ίδιοι στις ανάγκες τους. Τα brands που ξεχωρίζουν είναι εκείνα που προσαρμόζονται χωρίς να χάνουν την ταυτότητά τους. Χρειάζεται τόλμη, περιέργεια και διάθεση να αφήνεις χώρο στη φωνή του κοινού σου. Δεν αρκεί να «ανεβάζεις περιεχόμενο»· πρέπει να χτίζεις σχέση. Η αυθεντικότητα και η αμεσότητα είναι τα πιο ισχυρά όπλα.

 

Πώς εξελίσσεται η σχέση μεταξύ brands και κοινού στα κοινωνικά δίκτυα;

Η σχέση αυτή έχει ωριμάσει. Το κοινό δεν εντυπωσιάζεται εύκολα - αναζητά αλήθεια, συνέπεια και ενσυναίσθηση. Θέλει να βλέπει brands με άποψη, με φωνή, με στάση. Όταν υπάρχει γνησιότητα, γεννιέται εμπιστοσύνη· κι αυτή είναι η πιο σταθερή αξία.

 

Ποια digital αλλαγή θα θέλατε να δείτε άμεσα;

Θα ήθελα να δω τον ψηφιακό χώρο στην Ελλάδα να θυμάται περισσότερο τον άνθρωπο. Να σταματήσουμε να μετράμε μόνο clicks και να μετρήσουμε αντίκτυπο. Να υπάρχει λιγότερος «ψηφιακός θόρυβος» και περισσότερη ουσία, φροντίδα και σεβασμός στην εμπειρία του χρήστη. Αυτή θα ήταν η πιο ουσιαστική -και πιο ανθρώπινη- μορφή καινοτομίας.

Share on: