Ο IAB Europe μόλις ανακοίνωσε τη νέα έρευνα “Attitudes to Digital Advertising 2025”, και το IAB Hellas σας προσκαλεί να συμμετάσχετε ενεργά, ώστε η φωνή της ελληνικής αγοράς να εκπροσωπηθεί δυναμικά στα αποτελέσματα!
Η έρευνα αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της μακροχρόνιας μελέτης Attitudes to Programmatic Advertising, που για περισσότερο από μία δεκαετία λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο.
Η φετινή έκδοση επεκτείνεται πέρα από το programmatic, εξετάζοντας όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης — από display και video, έως Connected TV (CTV) και digital audio formats.
➡️ Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη, καθώς:
- ενισχύει την εκπροσώπηση της ελληνικής αγοράς σε ευρωπαϊκό επίπεδο,
- προσφέρει πολύτιμα insights και benchmarks που θα είναι διαθέσιμα στα μέλη του IAB Hellas,
- συμβάλλει στη διαμόρφωση της στρατηγικής και των τάσεων για το 2025 και μετά.
Κάθε συμμετοχή μετράει — και κάνει τη διαφορά!
Ας διασφαλίσουμε ότι η Ελλάδα έχει ισχυρή παρουσία στα δεδομένα και στα συμπεράσματα που θα καθορίσουν το μέλλον της ευρωπαϊκής digital αγοράς.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και τη στήριξή σας!
