Skip to main content

Breadcrumb

Συμμετοχή στην Πανευρωπαϊκή Έρευνα για το Digital Advertising

17.10.2025

Συμμετοχή στην Πανευρωπαϊκή Έρευνα για το Digital Advertising

Ο  IAB Europe μόλις ανακοίνωσε τη νέα έρευνα “Attitudes to Digital Advertising 2025”, και το IAB Hellas σας προσκαλεί να συμμετάσχετε ενεργά, ώστε η φωνή της ελληνικής αγοράς να εκπροσωπηθεί δυναμικά στα αποτελέσματα!

Η έρευνα αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της μακροχρόνιας μελέτης Attitudes to Programmatic Advertising, που για περισσότερο από μία δεκαετία λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τον κλάδο.
Η φετινή έκδοση επεκτείνεται πέρα από το programmatic, εξετάζοντας όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης — από display και video, έως Connected TV (CTV) και digital audio formats.

➡️ Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη, καθώς:

  • ενισχύει την εκπροσώπηση της ελληνικής αγοράς σε ευρωπαϊκό επίπεδο,
  • προσφέρει πολύτιμα insights και benchmarks που θα είναι διαθέσιμα στα μέλη του IAB Hellas,
  • συμβάλλει στη διαμόρφωση της στρατηγικής και των τάσεων για το 2025 και μετά.

Κάθε συμμετοχή μετράει — και κάνει τη διαφορά!

Ας διασφαλίσουμε ότι η Ελλάδα έχει ισχυρή παρουσία στα δεδομένα και στα συμπεράσματα που θα καθορίσουν το μέλλον της ευρωπαϊκής digital αγοράς.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και τη στήριξή σας!

Share on: