Skip to main content

Breadcrumb

💡 Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 01/09/2025

01.09.2025

💡 Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 01/09/2025

Από την Τίνα Φερεντίνου, CEO DPG Digital Media Group & Πρόεδρος, IAB Hellaς

Από το reach στο relationship

Πως θα επηρεάσει το Generative AI την προγραμματική διαφήμιση & τις στρατηγικές marketing που βασίζονται σε data;

Το Generative AI είναι βέβαιο πως θα δώσει τη δυνατότητα για ακόμη περισσότερο personalized δημιουργικό περιεχόμενο, προσαρμοσμένο ίσως μελλοντικά και σε κάθε χρήστη σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, θα ενισχύσει τις στρατηγικές data καθώς θα δώσει δυνατότητες για βαθύτερη ανάλυση first-party data και στοχεύσεων με μεγαλύτερη ακρίβεια. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως οι marketers θα πρέπει να καταφέρουν να συνδυάσουν την τεχνολογική υπεροχή και τις δυνατότητες το ΑΙ με υπευθυνότητα στη διαχείριση δεδομένων, χτίζοντας καμπάνιες όχι μόνο αποδοτικές αλλά και βιώσιμες σε ένα περιβάλλον που απαιτεί διαφάνεια και εμπιστοσύνη. Για τους εκδότες, το στοίχημα είναι να διατηρήσουν τον έλεγχο ποιότητας και ασφάλειας του περιβάλλοντος τους έτσι ώστε το ΑΙ να αποτελέσει εργαλείο βελτίωσης και όχι απειλή τόσο για το brand safety όσο και για την αυθεντικότητα της δημοσιογραφίας.

 

Πως εξελίσσεται η σχέση μεταξύ brands και κοινού στα SoMe;

Εξελίσσεται σε μια μορφή partnership. Οι χρήστες, πλέον, θέλουν να βλέπουν τον εαυτό τους στο brand, να συνδιαμορφώνουν
το περιεχόμενο, να συμμετέχουν στην αφήγηση. Κι αυτό καθιστά το community building εξίσου σημαντικό με την προβολή.
Για τα brands, η πρόκληση είναι να δημιουργούν εμπειρίες που ξεπερνούν την παραδοσιακή διαφήμιση, επενδύοντας σε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό. Στην ουσία βλέπουμε μια μετάβαση από το reach στο relationship κι από τα νούμερα απήχησης στο χτίσιμο μιας ουσιαστικής και μακροχρόνιας σύνδεσης με το κοινό.

 

Σε ποιες βασικές δεξιότητες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα οι επαγγελματίες του digital marketing;
Θεωρώ στις δεξιότητες που συνδυάζουν τεχνολογία, στρατηγική και ανθρώπινη κατανόηση. Από τη μια πλευρά, data literacy, κατανόηση εργαλείων ΑΙ και αξιοποίηση δεδομένων θα είναι καθοριστικά. Από την άλλη, θέλω να πιστεύω πως ανθρώπινες δεξιότητες - όπως δημιουργικότητα, storytelling, κριτική σκέψη - είναι αυτές που θα δώσουν βάθος και διαφοροποίηση.
Η ικανότητα να μαθαίνεις, να προσαρμόζεσαι και να συνδυάζεις τεχνολογικές λύσεις με αυθεντική επικοινωνία,
είναι στοιχεία που πιστεύω θα ξεχωρίσουν τους επαγγελματίες του αύριο.

Share on: