Από τον Θοδωρή Αβραμίδη, Business Unit Director, Fast River - Programmatic - Eskimi
Εξελίξεις στο programmatic
Ποιες global τάσεις προσαρμόζετε στην ελληνική αγορά;
Παγκοσμίως, παρατηρείται ισχυρή στροφή στον συνδυασμό δημιουργικότητας και δεδομένων — γιατί και το καλύτερο targeting χάνεται, αν η δημιουργικότητα είναι αδιάφορη. Αυτό είναι και το motto μας στην Eskimi, που εκπροσωπούμε αποκλειστικά στην Ελλάδα και Κύπρο: «the cost of being boring is too high». Με χρήση first-party data και τοπικών insights, δημιουργούμε εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες του ελληνικού κοινού. Δεν προσαρμόζουμε απλώς διεθνείς καμπάνιες —
τις σχεδιάζουμε εκ νέου με τοπική συνάφεια για να πετύχουμε μεγαλύτερη συναισθηματική σύνδεση και brand recall.
Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι για τις δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς;
Οι διαφημιζόμενοι αντιμετωπίζουν πολλαπλές προκλήσεις: περιορισμένα budget λόγω οικονομικών πιέσεων, αυξημένη
πολυπλοκότητα συμμόρφωσης με κανονισμούς και fragmentation στο attribution μεταξύ πλατφορμών. Για την αντιμετώπιση αυτών,
υιοθετούνται AI-powered predictive λύσεις για βελτιστοποίηση του spend, με predictive analytics για πρόβλεψη απόδοσης και μέγιστο ROI. Παράλληλα, contextual targeting και burnout detection τεχνο- λογίες μειώνουν τη σπατάλη και ενισχύουν τη συνέπεια απόδοσης σε δύσκολες συνθήκες αγοράς.
Για ποιες νέες εξελίξεις στην προγραμματική διαφήμιση πρέπει να προετοιμαστούν τα brands το επόμενο έτος;
Το AI μετασχηματίζει τo programmatic. Βλέπουμε εξελιγμένα εργαλεία brand safety που κατανοούν το context, όχι μόνο keywords, αλλά και AI τεχνολογίες που βοηθούν στη real-time βελτιστοποίηση creatives σε μεγάλη κλίμακα. Στη Fast River/Eskimi αναπτύσσουμε λύσεις AI-powered για creative optimization, αξιοποιούμε machine learning για να δοκιμάζουμε και να προσαρμόζουμε visuals, formats και messaging real time. Δεν είναι απλώς για ταχύτερη παραγωγή - αλλά για καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερο manual work. Έτσι, οι ομάδες marketing επικεντρώνονται περισσότερο στη στρατηγική και λιγότερο στην εκτέλεση, με πιο αποδοτικά outcomes.
