Από τη Σόνια Ζερμπίνου, Business Unit Director, Fast River – Native >> MGID
Το Gen AI αναδιαμορφώνει τις digital καμπάνιες
Πώς θα επηρεάσει το Generative AI την programmatic διαφήμιση και τις στρατηγικές marketing που βασίζονται σε data;
Το Generative AI αναδιαμορφώνει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και υλοποιούνται πλέον οι digital καμπάνιες. Μέσω αυτού, απαλλασσόμαστε από τις χειροκίνητες δοκιμές, καθώς το σύστημα, για να μιλήσω συγκεκριμένα για την MGID, που εκπροσω- πούμε στον χώρο του Native αποκλειστικά σε Ελλάδα και Κύπρο, προ- σαρμόζει δυναμικά το περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο, ενισχύοντας το engagement και την αποδοτικότητα. Παράλληλα, εργαλεία όπως το CTR Guard ανιχνεύουν έγκαιρα πότε ένα δημιουργικό παρουσιάζει burnout και το ανανεώνουν αυτόματα. Έτσι, διασφαλίζεται σταθερά υψηλή απόδοση και αποδοτική αξιοποίηση του budget.
Τι ρόλο θα παίξουν οι τεχνολογίες που εστιάζουν στο απόρ- ρητο στη μετά cookies εποχή;
Οι διαφημιζόμενοι στρέφονται σε πιο έξυπνες λύσεις, όπως το contextual targeting και η χρήση aggregated cohorts, για να διατη- ρήσουν τη σχετικότητα των διαφημίσεων χωρίς να παραβιάζεται η ιδιωτικότητα των χρηστών. Τεχνολογίες όπως το Federated Learning, το cohort-based targeting και τα secure Data Clean Rooms επιτρέπουν τη χρήση ανώνυμων και συγκεντρωτικών δεδομένων, ώστε να προσφέρονται προσωποποιημένες διαφημίσεις χωρίς individual tracking.
Ποιες παγκόσμιες τάσεις προσαρμόζετε στην ελληνική αγορά;
Κορυφαίες παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνουν και το ελλη- νικό digital οικοσύστημα περιλαμβάνουν τα short-form shoppable videos, την άνοδο των retail media networks και το purpose-driven messaging με έμφαση στη βιωσιμότητα. Οι Έλληνες διαφημιζόμενοι υιοθετούν όλο και περισσότερο διαδραστικά native formats, επιδιώ- κοντας υψηλότερο mobile engagement. Παράλληλα, η βιωσιμότητα και η αυθεντικότητα στο messaging αποκτούν αυξανόμενη σημασία, με καμπάνιες που βασίζονται σε contextual alignment.
