💡 Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week , από τον Χρήστο Χατζηιωάννου,
Director of Brand Experience & Marketing, 24Media💡
Δημιουργία tailor made εμπειριών
Ποιες παγκόσμιες τάσεις στην ψηφιακή διαφήμιση προ
σαρμόζετε στην ελληνική αγορά;
Στην 24Media πιστεύουμε πολύ στην έννοια του Brand Experience, να προσφέρουμε δηλαδή digital και physical εμπειρίες στο αναγνωστικό μας κοινό, για λογαριασμό των πελατών μας. Χτίζουμε εμπειρίες οι οποίες φέρνουν το κοινό κοντά στις ανάγκες
ενός brand, με τρόπο δημιουργικό. Τα case studies του House Twenty Four, της εκδρομής του Sport24 και όλων των physical και phygital events που διοργανώνουμε δείχνουν τη στρατηγική στόχευση της εταιρείας αλλά και τη δυνατότητα που δίνουμε στην αγορά για δημιουργία tailor made εμπειριών για λογαριασμό των brands.
Ποιες πρακτικές θεωρείτε ότι μπορούν να επαναπροσδιορί
σουν το Influencer Marketing;
Θεωρώ ότι θα ήταν σωτήριο για το Influencer Marketing αν ακολουθούσε τις πρακτικές του native advertising. Οφείλουν οι
influencers, τα influence agencies αλλά και τα brands, να δώσουν έμφαση στην παραγωγή πρωτογενούς περιεχομένου μετά από
ideation process, να δημοσιεύουν το περιεχόμενο σε native περιβάλλον, να κάνουν άμεση και όχι έμμεση διαφήμιση και συνολικά
να ακολουθήσουν τους κανόνες του native ώστε να φτάσουν σε αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει οι publishers
με το αναγνωστικό τους κοινό. Εξάλλου και στον κόσμο του digital publishing, οι δικοί μας influencers είναι οι storytellers του ομίλου,
οι δημοσιογράφοι και οι content creators.
Τι ρόλο πρέπει να διαδραματίσουν οι οργανισμοί του κλάδου στην υποστήριξη της ανάπτυξης δεξιοτήτων των επαγγελματιών του μάρκετινγκ;
Πρέπει να δίνουμε την ευκαιρία αλλά και τα απαραίτητα κίνητρα στα στελέχη που θέλουν να εξελιχθούν, να το κάνουν. Στην
24Media διενεργούμε εσωτερικές εκπαιδεύσεις αλλά συμμετέχουμε και ως εισηγητές σε πολλά από τα digital marketing προγράμματα στην αγορά.