Skip to main content

Breadcrumb

Η αποστολή του IMC 22 στο “uniΖerse” ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία!

18.01.2023

Η αποστολή του IMC 22 στο “uniΖerse” ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία!

Με περισσότερους από 350 παρεβρισκόμενους, 18 διακεκριμένους ομιλητές από 15 κορυφαίες εταιρείες, εκπροσώπους της γενιάς Z και δημοφιλείς Έλληνες digital δημιουργούς περιεχομένου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου στο Gazarte, το ετήσιο συνέδριο Interactive Marketing Conference (IMC), από τον IAB Hellas, με θέμα uniZerse. Lets Explore the Gen Z Universe”.

Με τον Βασίλη Βασιλειάδη, ιδρυτή της Vivid Vibes, στον ρόλο του moderator του συνεδρίου, o οποίος επιμελήθηκε το περιεχόμενο και εξασφάλισε τη συμμετοχή όλων των παραβρισκόμενων μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, quiz και ερωτηματολόγια, οι συμμετέχοντες όχι μόνο είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν την άποψη τους γύρω από τη θεματική του συνεδρίου, αλλά, το σημαντικότερο, να «μάθουν» μέσα από μια βιωματική και ταυτόχρονα διασκεδαστική εμπειρία.

Μέσα από τρεις μεγάλες θεματικές ενότητες, σημαντικοί εκπρόσωποι από τις εταιρείες Nielsen, Kantar, Twipe Digital Publishing, Tik Tok, Google, Deutsche Telecom, Whalar, Twitch, Reach, Liquid Media, Vice, Carson & Doyle, Athens Coconut, PVP Media και Digital Minds, μοιράστηκαν με το κοινό χρήσιμα ευρήματα και πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο την καλύτερη κατανόηση και σύνδεση με τη γενιά των Ζ.

Το IMC 2022 ολοκλήρωσε η πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τους δημοφιλείς digital Content Creators Δημήτρη Μπακαλιανό, Καλλίστη Μπερταχά, Τζωρτζίνα Χαραμή και Γιάννη Τσιώρα, οι οποίοι παρουσίασαν την έως σήμερα πορεία τους στα κοινωνικά δίκτυα, που οφείλεται η επιτυχία του περιεχομένου τους, πως δημιουργούν περιεχόμενο για την Γενιά Z, αλλά και πως διαμορφώνουν τις συνεργασίες τους με τα brands. Συντονιστής του panel ήταν ο Κώστας Χαιμαλίδης, Founder & CEO, Digital Minds.

 

Share on: