Η πανδημία, πέρα του ότι μας έχει φέρει όλους αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες καταστάσεις, θα έχει και ανυπολόγιστες συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία.
Ειδικά για την Ελλάδα, η οποία έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την 10χρονη κρίση, οι συνέπειες μπορεί να είναι ιδιαίτερα άσχημες.
Μπορεί τώρα όλοι να σκεφτόμαστε το "κοινό καλό" σε επίπεδο υγείας και διάσωσης όσο περισσότερων ανθρώπων είναι εφικτό, αλλά θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε και να υποστηρίξουμε και την ελληνική οικονομία, με όποιο τρόπο ταιριάζει στο κάθε Industry.
Χρειαζόμαστε τα Media!
Σήμερα πιο πολύ από πότε η απουσία μιας ευημερούσας ανεξάρτητης βιομηχανίας ΜΜΕ
είναι η αιτία πλαστών ειδήσεων, πόλωσης και σύγχυσης. Ολόκληρη η βιομηχανία ΜΜΕ, από τους δημοσιογράφους που εργάζονται στην πρώτη γραμμή για την προσκόμιση πραγματικών πληροφοριών στον πληθυσμό μέχρι τους συντάκτες και τους διαχειριστές, βασίζεται σε έσοδα από διαφημίσεις για να επιβιώσουν.
Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας
μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες.
Πρόκειται για ασταθείς και αβέβαιους καιρούς. Η άμεση αντίδραση για τις περισσότερες επιχειρήσεις σε μια εποχή κρίσης προκειμένου να μην καταρρεύσουν, είναι να περικόψουν τις δαπάνες και κυρίως να «παγώσουν» τα διαφημιστικά κονδύλια.
Αυτή είναι ίσως η χειρότερη στρατηγική αυτή τη στιγμή στην ιστορία. Μια στρατηγική που όχι μόνο πλήττει τα Brands,
αλλά πλήττει και ολόκληρη την οικονομία.
Οι ισχυρές μάρκες έχουν διπλάσιες και πλέον πιθανότητες να δουν τις πωλήσεις τους να κατρακυλούν όταν σταματούν τη διαφημιστική τους παρουσία. Ωστόσο τα ισχυρά brands επανέρχονται στην κανονικότητα γρηγορότερα από άλλα.
Η επίπτωση όμως στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη....
Το ΚΟΙΝΟ σας είναι ακόμα εδώ, στο σπίτι, στη δουλειά, μπροστά στις οθόνες τους.
Σίγουρα έχουν επηρεαστεί, μπορεί να βρίσκονται σε καραντίνα, να εργάζονται από το σπίτι, να αγωνίζονται να τα βγάλουν πέρα λόγω αβεβαιότητας, μπορεί να έχουν στρες, να αντιμετωπίζουν φόβο και δύσκολες οικονομικές καταστάσεις.
Χρειάζονται υπηρεσίες, χρειάζονται παράδοση κατ’ οίκων, αγοράζουν και καταναλώνουν με νέους τρόπους. Οι παρατεταμένες αλλαγές στη συμπεριφορά μπορούν ουσιαστικά να αλλάξουν τον τρόπο που αγοράζουμε και συνδιαλεγόμαστε. Εάν η μάρκα ή το προϊόν σας πρόκειται να έχει μέλλον, το πώς προσαρμόζεστε σε αυτήν την αλλαγή συμπεριφοράς
και επικοινωνείτε το value proposition του brands σας με τρόπο που είναι σχετικός
με το σημερινό κλίμα, είναι κρίσιμο! H απουσία σας, απλώς θα δώσει χώρο στον ανταγωνισμό.
Για αυτό διαφημιζόμενοι, marketers και διαφημιστές, όταν χαράζετε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε, λάβετε υπόψη σας όλες τις παραμέτρους. Επιλέξτε τα δικά μας μέσα και υποστηρίξτε τις προσπάθειές τους.
Στηρίξτε την επιχείρησή σας και την ελληνική οικονομία.
Είναι η ώρα να επιδείξουμε:
Προσωπική ευθύνη για την υγεία, συλλογική ευθύνη για την ελληνική οικονομία.
#επιλεγουμεελληνικαμεσα
#στηριζουμετηναξιοπιστηενημερωση
#στηρίζουμετηνοικονομία