Skip to main content

Breadcrumb

Γιατί να γίνω μέλος του IAB HELLAS

Ο ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau – Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) μετρά ήδη 20 χρόνια ζωής και έχει κατοχυρωθεί στη συνείδηση των στελεχών της αγοράς ως ο μοναδικός κλαδικός φορέας των εταιρειών που εμπλέκονται στο πλήρες φάσμα των μορφών του digital και interactive marketing.

Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου που έχει καθιερωθεί ως το πλέον αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, με το οποίο μοιράζεται γνώση και εμπειρία και είναι ενεργό μέλος του IAB Europe.

Σήμερα αριθμεί περισσότερα από 95 μέλη, που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της digital αγοράς.

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του έγκειται στο γεγονός ότι ο ΙΑΒ εκφράζει και αποτελείται από εταιρείες από όλους τους τομείς της digital & interactive αγοράς, δηλαδή μεγάλους διαφημιζόμενους, traditional & digital agencies, media shops και άλλους ενδιάμεσους στην αλυσίδα (ad networks), online media που υποδέχονται διαφήμιση αλλά και άλλους digital επαγγελματίες, όπως παρόχους τεχνολογίας (ISP’s, Ad Servers, Mobile Marketing, Digital Signage) και εταιρείες ερευνών. Η ένταξη στους κόλπους του IAB Hellas προσδίδει σε κάθε μέλος πολλαπλάσιο συγκριτικό πλεονέκτημα καθώς το εντάσσει σε ένα ασφαλές περιβάλλον με κοινούς παρονομαστές, κοινά ζητούμενα και συμφέροντα. Παράλληλα το μέλος απολαμβάνει όλων των προνομίων από το networking που αναπτύσσεται στο πλαίσιο της λειτουργίας του IAB.

Πιο συγκεκριμένα στο έργο του IAB Hellas συμπεριλαμβάνονται ενδεικτικά:

 * Πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια (όπως σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων που στοχεύουν στην εισαγωγή στελεχών από το χώρο του marketing και της επικοινωνίας στις αρχές του digital και interactive marketing. Σημαντικό asset αποτελεί το DIMAQ, η πρώτη Επαγγελματική Πιστοποίηση για το Digital Marketing στην Ελλάδα που περιλαμβάνει ελληνικό και διεθνές περιεχόμενο εξεταστέας ύλης.

Το DIMAQ δίνει την ευκαιρία στον Έλληνα επαγγελματία στο χώρο του Digital Marketing να πιστοποιήσει τις γνώσεις του και να λάβει και το σχετικό επίσημο έγγραφο πιστοποίησης (certificate) που επιβεβαιώνει τις γνώσεις του τόσο για την ελληνική αγορά digital marketing & media όσο και για τις διεθνείς προδιαγραφές που ισχύουν.

* Eνημερωτικές εκδηλώσεις προς διαφημιζόμενους και την αγορά της επικοινωνίας, όπως το καθιερωμένο πλέον ετήσιο συνέδριο Interactive Marketing Conference (IMC), που πραγματοποιείται κάθε Δεκέμβριο και συγκεντρώνει καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό και τη σειρά ενημερωτικών εσπερίδων αλλά και τα MIXX AWARDS που πραγματοποιούνται τον Ιούνιο και βραβεύουν τη δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα στην ψηφιακή διαφήμιση.

* Χαρτογράφηση της ελληνικής online αγοράς μέσα από έρευνες. Το ΙΑΒ Hellas υλοποιεί την ετήσια έκθεση online διαφημιστικής δαπάνης, ενώ οι πλέον καταξιωμένες μετρήσεις των online και mobile μέσων τελούν υπό την αιγίδα του ή την εποπτεία του.

* Παροχή πλατφόρμας για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων, συμμετοχή σε εθνικά και διεθνή fora. Ήδη δραστηριοποιούνται στους κόλπους του ΙΑΒ επιτροπές και ομάδες εργασίας που αφορούν στις μετρήσεις και τη διαφημιστική δαπάνη, την εκπαίδευση, την ενημέρωση και την επικοινωνία.

* Αυτορρύθμιση και Οργάνωση της αγοράς μέσα από την ανάπτυξη ενός πλαισίου εθελοντικών προτύπων, προδιαγραφών και κανόνων συνεργασίας, με σκοπό τη διευκόλυνση της.

* Παρακολούθηση των εξελίξεων από νομοθετικής άποψης. Αντιπροσώπευση των συμφερόντων του κλάδου, συνεργασία με κρατικούς και μη φορείς για την προώθηση των κατάλληλων ρυθμίσεων σε μια προσπάθεια για ένα πιο αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο για το χώρο.