Επιτροπές
Τα task forces
O IAB Hellas διαθέτει ομάδες εργασίας (Task Forces) που συνεργάζονται προκειμένου να αναπτύξουν λύσεις που βελτιώνουν το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης & marketing.
Κάθε επιμέρους επιτροπή έχει έναν επικεφαλής και φυσικά συγκεκριμένο στόχο.
Tα “Task Forces” δημιουργούνται προκειμένου να ανταποκριθούν σε μια συγκεκριμένη πρόκληση η οποία απαιτεί συζήτηση, ορισμό και διαμόρφωση θέσης που θα συνιστά και την επίσημη θέση του ΙΑΒ. Σε κάθε task force υπάρχει ένας επικεφαλής που συντονίζει.
Σε κάθε επιτροπή τα μέλη πρέπει να έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες που χρειάζεται προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος.
Ιδανικά στα μέλη κάθε επιτροπής /Task Force πρέπει να υπάρχει συμμετοχή και από τις 4 διαφορετικές κατηγορίες των μελών του IAB Hellas.
Οι επιτροπές / Task Force έχουν λειτουργική ανεξαρτησία από τη Διοικούσα Επιτροπή και ο επικεφαλής διαδραματίζει ρόλο συντονιστή.
- IAB TECH LAB
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
- AD-BLOCKING.
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ROUND TABLES
IAB TECH LAB
To Tech Lab επικεντρώνεται στη βελτίωση της αλυσίδας της ψηφιακής διαφήμισης, στις μετρήσεις και στις εμπειρίες των καταναλωτών, προάγοντας την υπεύθυνη χρήση των data.
Το έργο του περιλαμβάνει το πρωτόκολλο υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο OpenRTB, προδιαγραφές Αnti-fraud Αds.txt, Open Measurement SDK για προβολή και επαλήθευση, προδιαγραφές βίντεο VAST και υπηρεσία ταυτότητας DigiTrust.
Περισσότερα στη διεύθυνση https://www.iabtechlab.com.
EΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
H επιτροπή έχει σαν στόχο να ενεργοποιήσει όλα τα assets του ΙΑΒ Hellas, προκειμένου να δημιουργήσει το πλαίσιο εκπαίδευσης και πιστοποίησης των επαγγελματιών που χρειάζεται η αγορά. Συνεχίζεται με επιτυχία το DIMAQ καθώς και τα άλλα Certifications που διαθέτει ο ΙΑΒ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόκειται για μια συμβουλευτική επιτροπή, αφιερωμένη στη διερεύνηση και τον εντοπισμό των βέλτιστων πρακτικών για την εφαρμογή εργαλείων και δεδομένων στην αυτοματοποιημένη αγορά. Διαμορφώνει τη θέση του IAB Hellas για την αυτοματοποίηση, συγκεντρώνοντας γνώση τόσο για την Ελληνική όσο και για τη διεθνή αγορά και αποτελώντας ένα σημείο αναφοράς για όλα τα μέλη.
Στόχος, η ανάπτυξη της αυτοματοποίησης μέσω της ενημέρωσης και υιοθέτησης των καλύτερων πρακτικών και παράλληλα ο σεβασμός στην εμπειρία του χρήστη.
Task Force - AD-Blocking
H Ελληνική αγορά ψηφιακής διαφήμισης είναι από τις πρώτες στην υιοθέτηση του λογισμικού ad-blocking . Είναι απαραίτητο λοιπόν να γίνουν ενέργειες προκειμένου να ενημερωθούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τις λύσεις και πρακτικές που υιοθετούνται παγκόσμια. Παράλληλα είναι αναγκαίο να σχεδιαστούν επικοινωνιακές ενέργειες ενημέρωσης του κοινού.
Διοργάνωση round tables
Διοργάνωση θεματικών συναντήσεων με μέλη για παρουσίαση/ανάλυση και συζήτηση επί σοβαρών ζητημάτων που απασχολούν ή που θα απασχολήσουν τα μέλη του ΙΑΒ ή τον ίδιο τον IAB Hellas.
H θεματολογία άπτεται των ενδιαφερόντων όσο το δυνατόν περισσότερων κλάδων που συμμετέχουν στον IAB (publishers, agencies, διαφημιζόμενοι) με καλεσμένους και key note speakers από τον IAB Europe, στελέχη της αγοράς, εμπειρογνώμονες, πολιτικούς κ.ά.