Skip to main content

Breadcrumb

ΙΑΒ Ηellas Mixx Awards 2024

17.10.2024

ΙΑΒ Ηellas Mixx Awards 2024

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου στο Eleon Loft η τελετή απονομής των Mixx Awards 2024, η οποία διοργανώθηκε για 9η συνεχή χρονιά από το IAB Hellas, σε συνεργασία με την Direction Business Network.

Τα MiXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, με το έργο της αξιολόγησης να αναλαμβάνει διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από ηγέτες της αγοράς σε Ευρώπη και Αμερική.

Το κορυφαίο βραβείο "Best in Show" απέσπασαν εφέτος οι Tempo OMD / Bic Violex για το έργο "Bic - Doodles Against Anxiety”, ενώ απονεμήθηκαν συνολικά 64 βραβεία: 17 Gold, 17 Silver, 13 Bronze, 3 Winners και 14 Βραβεία Μελών.

Τα Βραβεία Μελών, τα οποία για πρώτη φορά προέκυψαν από ψηφοφορία 10μελούς επιτροπής, την οποία αποτελούσαν έμπειρα και εξειδικευμένα μέλη του IAB Hellas.

Όπως κάθε χρόνο, οι Χρυσοί νικητές της Ελλάδας θα συμμετέχουν στα Mixx Awards Europe, με την υποστήριξη του ΙΑΒ Hellas. Τα έργα που απέσπασαν Χρυσό Βραβείο είναι τα εξής:

Brand Awareness and Positioning: Tempo OMD / Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης για το έργο PILS HELLAS_ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΠΥΡΑ.

Performance-Driven Marketing Excellence: UM / Piraeus Bank για το έργο Project Future.

Brand Launch Excellence and Market Penetration: UM / Reckitt για το έργο Durex Summer Campaign.

Experimental Marketing Innovation: Mediatech / Tanweer με το έργο Shazam! - When voice command meets advertising.

Omnichannel Integration: Tempo OMD / DDB / Alpha Bank για το έργο MyAlpha Quick Loan.

Best Social Media Campaign: Tempo OMD / Delta Foods S.A για το έργο Life Juice - #ProtoMpanio_realLIFE.

Mobile Marketing Campaign: Mediatech / Tanweer για το έργο The Flash mode on!

Mobile Marketing Campaign: OCM Marketplace / Tempo OMD για το έργο McDonald’s x Konstantinos Argyros.

Authentic Content Storytelling and Native Integration: Mediatech / Tanweer για το έργο OPPENHEIMER – A Cinematic History.

Best Data-Driven Marketing Campaign: Tempo OMD / OPAP για το έργο Rescheduling Tzoker’ s media strategy to the “New Normal”.

Best Original Content Series: Brainfood Digital Media / Amstel για το έργο Avopolis live: the soul reporter.

Best Original Content Series: Tempo OMD / OPAP για το έργο Lotto Annuity Launch – YOU WIN ONCE, YOU GET PAID FOR TEN YEARS!

Best Use of Emerging Technologies: Tempo OMD / Nova για το έργο Nova goes GREEN in digital media.

Best E-commerce Campaign: Generation Y για το έργο Dress 2 undress goes personalized.

Best Influencer Marketing Campaign: Tempo OMD / BIC VIOLEX για το έργο BIC - DOODLES AGAINST ANXIETY.

Best Website Design and Development: Generation Y για το έργο Hellenic Gyros Website.

Κηρύσσοντας την έναρξη της μεγάλης τελετής των ελληνικών Mixx Awards, η πρόεδρος του IAB Hellas, Τίνα Φερεντίνου, αναφέρθηκε στο στόχο των Mixx Awards από το 2015 που ξεκίνησε ο θεσμός στην Ελλάδα, ο οποίος είναι να αποτελέσουν μια πλατφόρμα που θα αναδείξει τις ελληνικές δουλειές και στην ευρωπαϊκή σκηνή. « Ένας από τους βασικούς στόχους των Mixx Awards, από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης του θεσμού στην Ελλάδα, ήταν η εξωστρέφεια, το πώς έργα της ελληνικής αγοράς μπορούν να σταθούν και σε αντίστοιχες διοργανώσεις του εξωτερικού. Θεωρώ πως οι βραβεύσεις που έχουν ήδη έρθει από ελληνικά έργα στα Mixx Ευρώπης αλλά και η ποιότητα των φετινών συμμετοχών, δείχνουν πως κινούμαστε σε αυτή την κατεύθυνση. Πρόκειται για κάτι που μας κάνει εξαιρετικά χαρούμενους και πιστοποιεί το impact και την αποδοχή που έχουν τα Mixx Awards στην ελληνική αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακόμη, στάθηκε στην υψηλή ποιότητα και στο επίπεδο των φετινών συμμετοχών, ενώ υπογράμμισε τη σημασία της ύπαρξης διεθνούς κριτικής επιτροπής. «Θέλω να τονίσω για ακόμη μια φορά το γεγονός πως τα Mixx Awards αποτελούν τον μοναδικό θεσμό όπου οι βραβεύσεις προκύπτουν από την αξιολόγηση διεθνούς κριτικής επιτροπής, που διασφαλίζει την αξιοπιστία και την αξιοκρατία των αποτελεσμάτων. Αυτός είναι ο χαρακτήρας των Mixx και έτσι θέλουμε να συνεχίσουμε», σημείωσε.

Επίσης, συνεχάρη τους νικητές και όλους τους συμμετέχοντες, ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, τα μέλη της διεθνούς επιτροπής, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas και την Direction για την άψογη διοργάνωση.

Παρουσιάστρια της βραδιάς ήταν η παρουσιάστρια και ηθοποιός Μαρία Κωνσταντάκη, η οποία με το χιούμορ της συνόδευσε τα μέλη της ΔΕ του IAB Hellas στην απονομή των βραβείων και διασκέδασε τους περίπου διακόσιους (200) παρευρισκόμενους στο Eleon Loft.

Δείτε όλους τους νικητές @ www.iabmixxawards.gr/awards/

Share on: