O IAB Hellas σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία τεχνολογίας contentpass ξεκινούν σειρά ενεργειών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς το φαινόμενο του ad-blocking, που έχει ιδιαίτερα υψηλές διαστάσεις στην Ελλάδα, σε σύγκριση με την παγκόσμια πραγματικότητα.
H contentpass, είναι μια ιδιωτική εταιρία που προσφέρει συνδρομές μεταξύ εκδοτών για μια ad- and tracking-free εμπειρία ανάγνωσης. Οι καταναλωτές εγγράφονται με μια μόνο συνδρομή και η contentpass πληρώνει αυτόματα σε όλους τους συμμετέχοντες παρόχους περιεχομένου την αξία που διαφορετικά θα κέρδιζαν μέσω data-driven διαφημίσεων. Αυτό επιτρέπει στους εκδότες να συμμορφώνονται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ (GDPR) όπου απαιτείται η συναίνεση του καταναλωτή για διαφημίσεις βάσει δεδομένων: με την contentpass, οι εκδότες μπορούν εύκολα να προσφέρουν μια βιώσιμη ad- and tracking-free εμπειρία για όσους δεν συναινούν, διατηρώντας παράλληλα τα έσοδά τους.
Ο μακροπρόθεσμος στόχος της contentpass είναι συνολικά να καταφέρει να βοηθήσει την αγορά να κερδίσει 25+% περισσότερα έσοδα και να προσφέρει μια λύση συμβατή με το GDPR.