Share on

Ο πλέον καταξιωμένος παγκόσμιος θεσμός της digital διαφήμισης, τώρα και στην Ελλάδα

Τα ΙΑΒ Marketing and Interactive Excellence Awards, ή εν συντομία ΙΑΒ MiXX Awards, αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο παγκόσμιο θεσμό της digital διαφήμισης, επιβραβεύοντας τις πιο δημιουργικές και αποτελεσματικές καμπάνιες της χρονιάς.
 
Μετρώντας ήδη 10 χρόνια παρουσίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και 5 χρόνια παρουσίας στην Ευρώπη, τα IAB MiXX Awards αποτελούν τον απόλυτο δείκτη για το τί δουλεύει στο digital και γιατί, μια σημείο αναφοράς για το πού οδεύει η αγορά. 
 
Δυο σημεία διαφοροποιούν τα IAB MiXX Awards διεθνώς: τα βραβεία αξιολογούν digital καμπάνιες στο σύνολό τους, λαμβάνοντας υπόψιν τέσσερα metrics ίσης βαρύτητας: τη στρατηγική, την εκτέλεση και τη χρήση media, την αποτελεσματικότητα και φυσικά τη δημιουργικότητα. 
 
 
Ενα ακόμα ιδιαίτερο στοιχείο των IAB MiXX Awards είναι ο περιορισμένος αριθμος κατηγοριών, που κάνει τη διάκριση σε μια από αυτές ακόμα πιο ελκυστική.
 
Τα IAB MiXX Awards και στην Ελλάδα!
 
Φέτος, το IAB Hellas φέρνει και στην Ελλάδα τον θεσμό αυτό, με απόλυτο σεβασμό ως προς το ήθος και την κουλτούρα των αντίστοιχων διοργανώσεων του εξωτερικού: 8 βασικές κατηγορίες βραβείων που αφορούν σε:
 
1. Brand Awareness & Positioning: Καμπάνιες με πρωταρχικό στόχο να προωθήσουν το awareness ενός brand ή χαρακτηριστικών αυτού.
 
2. Direct Response & Lead Generation: Καμπάνιες με πρωταρχικό στόχο την προώθηση του direct response, όπως promotions, πωλήσεις, conversions ή δοκιμές και τη δημιουργία πιθανών πελατών μέσα από συγκέντρωση πληροφοριών από prospects ή τωρινούς πελάτες με σκοπό την την αξιολόγησή τους για μελλοντική επαφή.
 
3.  Best Brand / Product Launch: Καμπάνιες με πρωταρχικό σκοπό το λανσάρισμα μιας νέας μάρκας, προϊόντος ή υπηρεσίας στην αγορά και τη γνωριμία του με το κοινό. 
 
4.  Experimental & Innovative Campaign: Καμπάνιες που περιλαμβάνουν μη συμβατικές, νέες ή ριζοσπαστικές τεχνικές για το marketing μιας υπηρεσίας ή προϊόντος, που αψηφούν κατηγοριοποίηση.
 
5.  Cross-Media Integration: Καμπάνιες με κυρίαρχο συστατικό το digital που όμως προσφέρουν μοναδικό user experience μέσα από εξαιρετικό integration online και offline media.
 
6. Digital Channels Integration:  Kαμπάνιες που έκαναν χρήση τριών και άνω digital τακτικών (π.χ. display, video, mobile, search) και οι οποίες μόχλευσαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των παραπάνω παρέχοντας μοναδική ψηφιακή εμπειρία.
 
7. Branded Content, Native Advertising & PR Campaigns: Online περιεχόμενο σε sites και πλατφόρμες, πληροφοριακού ή ψυχαγωγικού τύπου, με στόχο να δημιουργήσει κοντινή σχέση με τους πελάτες, ή ενέργειες PR που υλοποιήθηκαν σε digital περιβάλλον ή χρησιμοποιώντας online εργαλεία για την επίτευξη των στόχων ή blogging ενέργειες.
 
8.  Mobile Platform or App: Mobile Media συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς να περιορίζονται σε: branded apps, in-app advertising, mobile display, SMS και mobile streaming video advertising.
 
Σε κάθε κατηγορία απονέμεται ενα χρυσό, ενα αργυρό και ενα χάλκινο βραβείο. 
 
Η ύψιστη διάκριση, το Best in Show Award, θα απονεμηθεί στο έργο εκείνο που έχει λάβει το μεγαλύτερο βαθμό ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες.
 
Άλλη μια ιδιαιτερότητα των IAB MiXX Awards αποτελεί το γεγονός πως η κριτική επιτροπή θα αποτελείται από ανεξάρτητους κριτές από το διεθνές δίκτυο του IAB. 
 
Πιο συγκεκριμένα, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής θα είναι ο David Doty, Executive Vice President και Chief Marketing Officer του IAB  στη Νέα Υόρκη, ο οποίος πρωτοστάτησε στη δημιουργία και τη θεμελίωση του θεσμού των IAB MiXX Awards παγκοσμίως. Δίπλα του, προσωπικότητες της Ευρωπαϊκής digital αγοράς όπως η Alison Fennah, Executive Business Advisor, IAB Europe, η Alex Kozloff, Acting Marketing Director του IAB Ην. Βασιλείου, ο Aldo Agostinelli, Digital Director, Sky Italy και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του IAB Ιταλίας, ο Patrick Steinfort, Πρόεδρος του ΙΑΒ Βελγίου και μέχρι πρόσφατα Managing Director της Hi-Media, ο Włodzimierz Schmidt, Πρόεδρος & CEO του IAB Πολωνίας, η Charlotte Thür, CEO του IAB Σουηδίας, ο Kenneth Eriksen, CEO της INMA, του Νορβηγικού γραφείου του IAB, και ο Volkan Biçer, Managing Director της Mobilike και Μέλος ΔΣ του IAB Τουρκίας.
 
 
Περισσότερες πληροφορίες για τα IAB MiXX Awards μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση http://www.mixxawards.gr
 
*Η προθεσμία υποβολής έργων είναι η 30η Απριλίου 2015. 
 
*Τα βραβεία θα απονεμηθούν στους νικητές σε ειδική βραδιά στις 29 Ιουνίου 2015.