Share on

2 έρευνες και ενα white paper που εξέδωσε πρόσφατα το IAB Europe σκιαγραφουν την Ευρωπαϊκή αγορά του programmatic. Πρόσκληση για webinar πάνω στο European Programmatic Sizing  
To ΙΑΒ Hellas συγκέντρωσε και προσφέρει στα μέλη του το IAB Programmatic Pack, το οποιο περιλαμβάνει ενα white paper και τα αποτελέσματα 2 ξεχωριστών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στους τελευταίους 3 μήνες.

Συνολικά, το Programmatic Pack προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τοπίου του programmatic στη Γηραιά Ήπειρο, αλλά και συμβουλές προς ναυτιλομένους, στα αχαρτογράφητα ακόμα νερά της αυτοματοποίησης των συναλλαγών στις ηλεκτρονικές διαφημίσεις.

Πιο συγκεκριμένα το white paper “Road to Programmatic”, που εκδόθηκε τον Ιούλιο, στοχεύει στο να βοηθήσει brand advertisers, agencies και publishers στο να σχεδιάσουν τις progammatic στρατηγικές τους, μέσα από την ανάλυση βασικών παραγόντων που θα πρέπει οι παραπάνω ομάδες να λάβουν υπόψιν τους.

Με βάση 2 decision trees - ένα για την πλευρά των πωλητών και ενα για την πλευρά των αγοραστών - το white paper καλύπτει διάφορα σενάρια αποφάσεων, αναλύοντας παράγοντες όπως η ποιότητα, το programmatic mobile και το programmatic video.

H έρευνα “Attitudes towards Programmatic Advertising”, η οποία διεξήχθη ανάμεσα σε περισσότερους από 1.000 επαγγελματίες από όλη την αλυσίδα αξίας από 29 αγορές της Ευρώπης και εκδόθηκε τον Αύγουστο, αποκαλύπτει το βαθμό υιοθέτησης του programmatic από τους διάφορους stakeholders και τις απόψεις τους σχετικά με τη δυναμική του programmatic ως στρατηγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τέλος, η έρευνα “European Programmatic Market Sizing”, τα αποτελέσματα της οποιας ανακοινώθηκαν αυτό το Σεπτέμβριο στα πλαίσια της dmexco, και που αποτελεί συνεργασία με την IHS, αποκαλύπτει το μέγεθος της επένδυσης σε Programmatic πλατφόρμες, ενώ από φέτος, τη δεύτερη χρονιά διεξαγωγης της, περιλαμβάνει τόσο programmatic mobile στοιχεία όσο και programmatic  video.

IAB EUROPE EUROPEAN PROGRAMMATIC MARKET WEBINAR
Το IAB Hellas παράλληλα σας προσκαλεί στο webinar που θα διεξάγει το IAB Europe αυτή τη Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου στις 4μμ, στο οποίο θα αναλυθούν οι τάσεις στο programmatic spend σε όλη την Ευρώπη. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιάσει ο Daniel Knapp, Senior Director of Advertising Research στην IHS Technology, στρατηγικό συνεργάτη του ΙΑΒ σε θέματα ερευνών. Στη συνέχεια, εκπρόσωποι ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων αγορών θα δώσουν τη δική τους οπτική γωνία στα αποτελέσματα, βασιζόμενοι στην εμπειρία της χώρας τους. Το webinar θα κλείσει με συζήτηση industry leaders οι οποίοι θα σχολιάσουν τα ευρήματα.

Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Τέλος, σας καλούμε να διαβάσετε το σχετικό blog post της Alison Fennah, Executive Business Advisor του IAB Europe σε συνεργασία με τον Paul Coffey, Director, CSI Platforms EMEA της Google το οποίο συγκεντρώνει όλες τις τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τα παραπάνω.