Share on

Mια μοναδική βάση από case studies που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του digital σε branding campaigns.

Το IAB Europe εγκαινιάζει την πρώτη βιβλιοθήκη Ad Effectiveness, η οποία φιλοξενεί case studies  με στόχο να προσφέρει στους διαφημιζόμενους αλλά και στην υπόλοιπη αγορά περισσότερα insights αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της digital διαφήμισης για branding campaigns.
 
Τα cases καλύπτουν ενα φάσμα αγορών τόσο από τη Δυτική όσο και από την Ανατολική Ευρώπη, και μια ποικιλία από brands όπως Audi, British Airways, Danone, Duracell, Leibniz, Microsoft, Philips, Renault και Toyota.
 
Η βιβλιοθήκη είναι διαθέσιμη σε όλους εδώ.
 
Η βιβλιοθήκη Ad Effectiveness θα εξελίσσεται και θα ενημερώνεται σε συνεχή βάση. 
 
 Τα μέλη του IAB Hellas καλούνται να συμβάλλουν σε αυτή με δικά τους cases. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το γραφείο του IAB Hellas ή με την κα. Marie-Clare Puffet στο IAB Europe.