Share on

σύμφωνα με έρευνα των IAB Mobile Centre of Excellence, IAB Europe και IHS

Το IAB Europe, το ΙΑΒ Mobile Centre of Excellence και η IHS ανακοίνωσαν στοιχεία για την παγκόσμια mobile δαπάνη, η οποία έφτασε τα 24 δισ. Ευρώ το 2014, από 14,6 δισ. Ευρώ το 2013, μια ανάπτυξη της τάξης του 65%, που τροφοδοτήθηκε από τη συνεχιζόμενη διεύρυνση στη χρήση των κινητών συσκευών, και αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και πρακτικές, καθώς και σε μια σειρά από πρωτοβουλίες του κλάδου.
 
Το Mobile Display για μια ακόμα φορά εμφανίζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη με ρυθμό 88%, ενώ ακολουθεί το Mobile Search με 55%. Το SMS εμφανίζει ανάπτυξη 13% καθώς οι χρήστες συνεχίζουν να απομακρύνονται από την υπηρεσία αυτή που προσφέρεται από τους operators, προτιμώντας τα σχετικά apps.
 
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως σε διεθνές επίπεδο, το Mobile Display πλέον είναι το κυρίαρχο segment της mobile δαπάνης με μερίδιο 47,4%, που αντιστοιχεί σε 11,4 δισ. Ευρώ, με το Mobile Search να ακολουθεί με μερίδιο 46,1% (11 δισ. Ευρώ) ενώ το SMS καταλαμβάνει μόνο το 6,6% της πίτας, στα 1,6 δισ. Ευρώ.
 
¨Οσον αφορά τα μερίδια ανά γεωγραφική περιοχή, η Βόρεια Αμερική οδηγεί τις εξελίξεις με μερίδιο 45,5% ακολουθούμενη απο την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, με μερίδιο 36,5% και την Ευρώπη με μερίδιο 16,6%, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική με 1,2% και τη Λατινική Αμερική με με 0,8%.